Doprava a osobní vyzvednutí

Doprava a osobní vyzvednutí

Menší zásilky posíláme kurýrní službou TopTrans, která má s dopravou křehkých zásilek zkušenosti. V případě zájmu je možné zvolit rovněž dopravu kurýrní službou TNT, která je ovšem dražší. Menší zásilky jsou vždy zabalený do ochranné fólie, případně uloženy mezi karton nebo desky. Každou zásilku je nutné při převzetí zkontrolovat, zda není poškozená. Zboží zaslané kurýrní službou je samozřejmě pojištěné. 

Větší a těžší zásilky rozvážíme firemním vozem, kdy je sklo uloženo na stojanu. Rozvor je domluven individuálně podle možností klienta a naší společnosti. 

Jak správně převzít zásilku? 

1. Zásilku otevřete ihned při doručení!

2. V případě poškození skel zásilku nepřebírejte. Uveďte do přepravního listu, že byla dodána poškozena.

3. Dopravce nás poté bude informovat o rozbití zásilky. My se s Vámi spojíme s návrhem dalšího řešení.

4. Pokud zásilku převezmete, nejsme schopni reklamovat přepravci rozbití. Proto se může stát, že Vaší reklamaci nebude vyhověno.

5. Reklamace řešíme co nejdříve.Důvody k reklamaciV případě, že po převzetí objevíte u zakázky vady (např. poškrábané sklo, špatné rozměry) nám zašlete na e-mail fotografie a popis. My vám obratem odpovíme a budeme reklamaci řešit.  Za zásilky firemní dopravou neseme plnou zodpovědnost do předání.

Osobní vyzvednutí

Zakázku je možné vyzvednout i osobně. A to na adrese provozovny Sklo Leopold, Areál ADW, Na Brněnce 1565/30, 664 91 Ivančice.